pięćdziesiąt trzy

Satanio

To taki mój dziwny projekt, nad którym z przerwami mniejszymi lub większymi pracuję od kilku lat. Najpierw miało to iść do jakieś antologii z komiksami grozy, potem publikowane było w magazynie 'Lśnienie' (kidyś pisałem już o nim), który padł niestety i tak zostało mi ponad 20 stron, co jest w zasadzie połową całości, bo scenariusz na całość jest i nawet storyboard całości też gotowy. Tylko jakoś motywacji zabrakło teraz. Bo inne rzeczy, bo kasa, kasa misiu ;)
Ale pamiętam o nim i chciałbym skończyć i wypchnąć na świat to chore do szpiku kości dziecko.

Znalazłem ostatnio taki serwisik, co pomaga znaleźć ludziom środki na realizowanie różnych (mniej lub bardziej dziwacznych) marzeń. I sobie o tym nieszczęsnym Sataniu pomyślałem, co gdzieś po twardym dysku się wala. A co tam! Może się uda, a jak nie, to się walał dalej będzie w oczekiwaniu na lepsze czasy.

A więc: 'Support the nightmare!' klikając tutaj

Dzielcie się, podawajcie dalej, może coś z tego będzie d;)

A tutaj (niżej znaczy się) taka mała zajaweczka. Enjoy!


Open publication - Free publishing - More gore


to tyle na dziś!
eM
d;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz