trzydzieści sześć

Żadną tajemnicą pewnie już nie jest, że większość czasu i energii poświęcam teraz nowemu dziecku, bardzo wymagającemu z resztą :)

W związku z czym troszkę rysunkowe rzeczy na bok muszą zepchnięte zostać, ale dzielnie walczę. Mam nadzieję, że wywalczę na tyle, aby kilka realizacji doszło do skutku. A plany mam ambitne...


  "Football Stars" to projekt, który od dawna siedzi mi w głowie, ale niespecjalnie mam szczęście, żeby z nim ruszyć, bo finanse, bo sieć dystrybucji, bo... A w sumie czas mija, a z wiadomych przyczyn za dwa lata nie będzie to taki fajny projekt, jak za rok. Obaczym... trzymajcie kciuki.

 "Street Gangsta" to w sumie nie mój autorski projekt. Ale fajnie mi się zajawkę rysowało, więc jeśli nic nie wyjdzie z tej koncepcji, którą otrzymałem, to mam już pomysł zupełnie oryginalny i kto wie, może po prostu sam sobie pocisnę coś w tym klimacie :)

Tradycyjnie na koniec zapraszam do klikania "Lubię" na fejsbukowym profilu SmartLogo, bo dla wszystkich fejsbukowych przyjaciół będą wkrótce różne niespodzianki :)

Tymczasem, borem, lasem
eM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz