dwadzieścia pięć

Zanim skończę wrzucanie DD Reporterowego komiksu, chciałbym odgrzać jeszcze jednego kotleta. A powód jest całkiem sympatyczny, ponieważ kotlet ów, zaczyna całkiem nowe, drugie (albo i trzecie) życie właśnie.

Otóż lat kilka temu, miałem przyjemność tworzyć komiksową grę paragrafową o wdzięcznie brzmiącym tytule "eMC: Adoptuj Rapera". Początkowo publikowana w serwisie internetowym emuzyka po czasie jakimś trafiła na drukowane karty komiksu. Troszkę więcej o samym komiksie znajdziecie tu .

Teraz zaś eMC po wielu trudach i perypetiach związanym z odnalezieniem się w nowym medium wyrusza na podbój nowoczesnych technologii mobilnych. Jednym słowem można sobie adoptować rapera na iPhone, iPodzie, iPadzie czy czym tam jeszcze :)

Sam jeszcze nie pograłem, więc w sumie nie wiem jak wyszło, za to wygląda to mniej więcej tak:


Ściągajcie zatem, ponieważ plan jest taki, żeby dorysować jeszcze kilka tego typu książeczek, ale wszystko tak naprawdę zalezy tylko i wyłącznie od cyferek jakie eMC wygeneruje :)

Klikajcie ! bo eMC zje Wam kanarka (czy jak to było :))



Pozdrawiam
eM

3 komentarze:

  1. Nie działa na noki E52. Poproszę o przesłanie linka skond mogie se sciagnąc rapiera na nokie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewien, że i na mojej Nokii nie zadziała więc nie będę ryzykował ściągania, bo z zasady wkurzają mnie niedziałające aplikacje :)

    Czy firma nie może tego przetestować i dać informacji na stronie na czym będzie to działać?

    Mam Nokię N900, jakby co, a mogę też sprawdzić na N95 8G.

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety, na razie tylko na appla :(

    OdpowiedzUsuń