dziesięć

W ramach wykopywania starych projektów, nad którymi dane mi było pracować dzisiaj... GRY!
I tak robiłem dawno, dawno temu grafikę do gier przeróżnych i dzisiaj zapraszam do pogrania sobie trochę.
Grafika marna w sumie, bo to było z sześć lat temu, ale w niektóre gra się całkiem przyjemnie.
Więc klikać:
Underground -to taki Donkey Kong miał być :)
Rendeck Pets -to jakaś taka dziwaczna gra okrutnie, niemniej jednak sporo ludu w nią za Oceanem ponoć grało i do dzisiaj jest w Top10 na Netstupidity.com
My Life as a Drunk -to też na podstawie jakiegoś pomysłu co już wcześniej był, ale w innym klimacie ;)
TombDigger -w założeniu miał to być klon Boulder Dasha, ale chyba nie wyszło...
Crazy Bike -kazali zrobić motorki, to zrobiłem, ale efekt marny...
CrossFire -to moja ulubiona, bo w czasach Pegasusa zarywałem całe noce grając w Contrę
AdTick Fighter -amerykańcy wymyślili jakiś denny scenariusz do tej gry, którego do dzisiaj nie jestem w stanie rozkminić, ale efektem byli zachwyceni, czegoś również do dzisiaj nie moge rozkminić, bo naprawdę, nie wiem po co takie gry robić...
Frutti di Mare -i na koniec taka niby logiczna gra, w sumie sam w nią sporo grałem swojego czasu.
A żeby nie było bez garficzki to takie cóś:



czyli cartoonowe concepty proste do właśnie growych projektów.
Enjoy!
eM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz